Левочко, І. В.Воськало, Н. М.2020-07-202020-07-202019-10-182019-10-18Левочко І. В. Роль маркетингових досліджень у методиці аналізу виробництва і реалізації продукції / І. В. Левочко, Н. М. Воськало // Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 18 жовтня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 95–97. — (Проблеми розвитку економічного аналізу та його застосування у прийнятті управлінських рішень на практиці).978-966-941-329-1https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5297595-97ukРоль маркетингових досліджень у методиці аналізу виробництва і реалізації продукціїConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20193Levochko I. V. Rol marketynhovykh doslidzhen u metodytsi analizu vyrobnytstva i realizatsii produktsii / I. V. Levochko, N. M. Voskalo // Oblik, analiz i kontrol v upravlinni subiektamy ekonomiky : tezy dopovidei V Mizhnarodnoi studentskoi naukovoi konferentsii, 18 zhovtnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 95–97. — (Problemy rozvytku ekonomichnoho analizu ta yoho zastosuvannia u pryiniatti upravlinskykh rishen na praktytsi).