Захарчин, Г. М.Соболь, І. Б.2016-12-222016-12-222016Захарчин Г. М. Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу / Г. М. Захарчин, І. Б. Соболь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 62–66. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34837Висвітлено основні аспекти оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу; наголошено на ролі маркетингового підходу у визначенні вартості працівника на ринку праці, формування сучасних та потенційно конкурентоспроможних компетенцій персоналу; підкреслено важливість соціального аспекту оцінювання ефективності персоналу в умовах поширення соціогуманістичних тенденцій. The article deals with the basic aspects of personnel assessment of the industrial enterprise on the principles of marketing; the role of the marketing approach in determining the value of an employee in the labor market, and the formation of a modern and potentially viable competencies of personnel is emphasized; the importance of the social aspect of personnel efficiency assessment in terms of the spread of socio humanistic trends is underlined.uaефективність персоналуоцінюваннямаркетинговий підхідкомпетенціїринок праціцінова концепціяконкурентоспроможністьвартість персоналусоціалізаціяassessmentmarketing approachcompetencieslabor marketprice conceptcompetitivenessvalue of an employeesocializationОцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингуPersonnel efficiency assessment of the industrial еnterprise on the principles of marketingArticle