Вовчанська, О. М.Іванова, Л. О.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Вовчанська О. М. Маркетнгові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 41–43.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5159041-43ukМаркетнгові підходи до оцінювання потенціалу ринку рекламиConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Вовчанська О. М., Іванова Л. О., 20183Vovchanska O. M. Marketnhovi pidkhody do otsiniuvannia potentsialu rynku reklamy / O. M. Vovchanska, L. O. Ivanova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 41–43.