Полєєв, М. Г.Легеза, Д. Г.2020-04-272020-04-272018-04-192018-04-19Полєєв М. Г. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» на ринку консервованих овочів / М. Г. Полєєв, Д. Г. Легеза // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 123. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).978-966-941-160-0https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49040123ukМаркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» на ринку консервованих овочівConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Polieiev M. H. Marketynhovi pidkhody zabezpechennia konkurentospromozhnosti PrAT "Chumak" na rynku konservovanykh ovochiv / M. H. Polieiev, D. H. Leheza // Tsili staloho rozvytku u vitchyznianykh realiiakh: studentskyi pohliad na problemu : tezy dopovidei III Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 19–20 kvitnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 123. — (Ekonomika: efektyvnist, ratsionalnist, bezpechnist).