Антонюк, Г.2020-10-092020-10-092003-02-252003-02-25Антонюк Г. Латинська мова як джерело формування педагогічної термінології / Г. Антонюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. — № 490 : Проблеми української термінології. — С. 43–47. — (Лексикографія та міжмовні зв’язки).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54732У статті розглядаються питання формування і становлення римської педагогічної термінології. На основі творів античних авторів зроблено спробу пояснення найбільш вживаних у римській педагогіці термінів, зокрема тих, що позначають процес навчання і виховання, їх семантику, словотвір, а також вплив на формування відповідної галузевої термінології у національних мовах.In this article formation and development of roman pedagogical terminology are retraced. On the base of works written by ancient authors was made an attempt to explain the most commonly used terms in roman pedagogy, particularly those, which marks the learning and education processes, their semantics, word-building and impact on national terminology formation.43-47ukЛатинська мова як джерело формування педагогічної термінологіїArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2003© Антонюк Г., 20035811.124’373.4637Antoniuk H. Latynska mova yak dzherelo formuvannia pedahohichnoi terminolohii / H. Antoniuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2003. — No 490 : Problemy ukrainskoi terminolohii. — P. 43–47. — (Leksykohrafiia ta mizhmovni zviazky).