Бортніков, П. Г.2012-08-222012-08-222011Бортніков П. Г. Маркетингова підтримка репутації фінансової установи / П. Г. Бортніков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 115–120. – Бібліографія: 18 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13837Розглянуто сутність поняття репутації та іміджу фінансової установи, визначені маркетингові заходи, необхідні для підтримання позитивної ділової репутації в умовах кризи. Наголошено, що репутація фінансових установ є важливою складовою ринкової вартості будь-якого банку або страхової компанії. Одним з головних об’єктивних підтверджень високої репутації компанії визначені рейтинги. The esse is dedicated to the consideration of terms “reputation” and ”image” of financial institution, as well as identification of marketing activities necessary to maintain a positive reputation during the crisis. It is emphasized that the reputation of financial institutions is an important part of the market value of any bank or insurance company. One major objective evidence of high reputation is assigned ratings.uaрепутаціяризик репутаціїімідж фінансової установимаркетингринокPRбанківський секторстраховий бізнесreputationreputation riskfinancial institution's imagemarketingmarketPRbankinginsurance businessМаркетингова підтримка репутації фінансової установиMarketing support reputation of financial institutionsArticle