Бойко, ВладаБерезко, Олександр2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Бойко В. Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram / Влада Бойко, Олександр Березко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 69–70. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58150We consider the Instagram marketing campaigns of VIBY, a Ukrainian youth clothing brand. We analyze the brand’s audience and approaches used in order to create recommendations for youth-oriented Instagram advertising.69-70ukонлайн маркетингInstagramрекламабрендингбрендАналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в InstagramConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Boiko V. Analiz reklamnykh kampanii molodizhnoho brendu odiahu v Instagram / Vlada Boiko, Oleksandr Berezko // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 69–70. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).