Бущак, ГалинаBushchak, Halyna2020-03-102020-03-102018-02-262018-02-26Бущак Г. Відеолекція: психолого-педагогічні особливості підготовки та використання / Галина Бущак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 903. — С. 10–17.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47182Застосування новітніх інформаційних технологій в поєднанні з активними методами навчання активізує пізнавальну діяльність студентів. Об’єктом нашого дослідження є одна з форм дистанційного навчання, а саме відеолекція, особливості її підготовки та використання в навчальному процесі. Виділено сильні і слабки сторони цієї форми навчання; психологічні бар’єри з боку викладачів щодо використання відеолекцій в навчальному процесі.The use of new information technologies and active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is that modern form of learning as video lecture and especially its implementation in the educational process. The advantages and disadvantages of this form of education are distinguished. Why have to practice video lectures and video courses? What are the psychological barriers manefasted on teachers regarding video lectures?10-17ukвідеолекціянавчальна цільформа навчанняvideo lecturepurpose of learningform of educationВідеолекція: психолого-педагогічні особливості підготовки та використанняVideo lecture: psychological, pedagogical features of preparation and useArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Бущак Галина, 2018837.026Bushchak H. Video lecture: psychological, pedagogical features of preparation and use / Halyna Bushchak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 903. — P. 10–17.