Сусь, Б. Б.Жарких, Ю. С.Лисоченко, С. В.Третяк, О. В.2013-05-212013-05-212012Віртуальні лабораторні роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності студента / Б. Б. Сусь, Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, О. В. Третяк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 123–128. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18811Комп’ютерні демонстрації є важливим дидактичним засобом при вивченні фізики і пов’язаних з нею інженерних дисциплін. Їх впровадження здійснюється засобами симуляції фізичних процесів, з яких найбільш ефективним є поєднання анімації і відеозйомки реальних експериментів. В поданій роботі описана віртуальна лабораторна робота з фізики, що включає моделювання динаміки складних фізичних процесів. The computer demonstrations as important didactic means at study of engineering and physics in systems of electronic education can be introduced by the simulation of physical process by the means of animation and video of real experiment. In the described virtual lab dynamic modeling of complex physical processes is included.uaвіртуальні лабораторні роботиелектронне навчанняпізнавальна діяльністьVirtual Labse-learningcognitive activityВіртуальні лабораторні роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності студентаArticle