Зеленко, Наталія МихайлівнаАндрійчук, Ірина ІванівнаZelena, Iryna Ivanivna2024-09-1920232023Андрійчук І. І. Реінжиніринг процесів надання послуг соціальною установою на прикладі територіального підрозділу центру надання адміністративних послуг м. Львова : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „8.232.00.01 — Управління установами соціальної сфери“ / Ірина Іванівна Андрійчук. — Львів, 2023. — 72 с.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62700Актуальний стан реалізації реінжинірингу в системи надання адміністративних послуг слугує головною складовою реформації Центрів надання адміністративних послуг. Залучення реінжинірингу дозволяє збільшити рівень ефективності в діяльності органів публічної влади, що базується на застосуванні сучасних інноваційних технологій та дозволяє громадянам отримувати послуги на сучасному рівні з залученням цифровізації. Концепція запровадження електронного урядування передбачає модернізацію публічного управління шляхом реінжинірингу наявних підходів, проєктування оновлених адміністративних процесів в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, оптимізованих із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на електронну взаємодію та спільну роботу, відкритість і прозорість для громадян. Особливості формування системи реінжинірингу в діяльності установ соціальної сфери досліджували такі науковці: Клименко І. В., Олійник Т., І. І. Бригілевич, Васиньова Н.С, В. А. Загайного , Р.М. Матвійчук, Пуліна Т.В., Опанасюк Ю.А. Липник С.О., Гайдученко С.О. та ін. Мета магістерської кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні реінжинірингу надання послуг як показника ефективної модернізації соціальної установи. Об’єкт дослідження — система надання адміністративних послуг соціальними установами. Предмет дослідження — процес реінжинірингу у системі надання послуг в підрозділах ЦНАП. Під час виконання завдань магістерського дослідження було досягнуто наступних результатів. У першому розділі магістерського дослідження розкрито сутність поняття реінжинірингу надання адміністративних послуг, визначено засоби та методи залучення інноваційних технологій для покращення основних показників діяльності установи. Визначено ключові аспекти покращення роботи працівників із залученням системних технологічних застосунків, що передбаченні електронним урядуванням. Другий розділ присвячено трансформації адміністративних послуг у електронному варіанті отримання через платформу «Дія», відтак проаналізовано найбільш поширенні послуги електронного режиму. Досліджено практичну реалізацію реінжинірингу в територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова. Для інтерпретації зарубіжного досвіду реалізації реінжинірингу надання адміністративних послуг висвітлено досвід провідних країн в сфері електронного урядування Естонії та Канади. У третьому розділі як у ключовому елементі магістерського дослідження подано рекомендації щодо використання інноваційності та технологічності адміністративних послуг в територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова. Відтак, реінжиніринг виступає сучасним метод управління стратегічними змінами в системі надання адміністративних послуг в умовах сьогодення ,адже дозволяє формувати інформаційно-публічні інфраструктури, що забезпечують розвиток системи надання послуг державними організаціями в електронному форматі.The current state of implementation of reengineering in administrative service provision systems serves as the main component of the reformation of Administrative Service Provision Centers. The involvement of reengineering allows to increase the level of efficiency in the activities of public authorities, which is based on the application of modern innovative technologies and allows citizens to receive services at a modern level with the involvement of digitalization. The concept of introducing e-governance involves the modernization of public administration by reengineering existing approaches, designing updated administrative processes in state authorities and local self-government bodies, optimized with the use of modern information and communication technologies, aimed at electronic interaction and joint work, openness and transparency for citizens. The peculiarities of the formation of the reengineering system in the activities of institutions of the social sphere were studied by the following scientists: I. V. Klymenko, T. Oliynyk, I. I. Brygilevich, N. S. Vasynyova, V. A. Zagaynogo, R. M. Matviychuk, Pulina T.V., Opanasyuk Yu.A. Lypnyk S.O., Hayduchenko S.O. etc. The purpose of the master's thesis is to study the reengineering of service provision as an indicator of the effective modernization of a social institution. The object of research is the system of providing administrative services by social institutions. The subject of the study is the process of reengineering in the system of service provision in the units of the National Center for National Health and Welfare. The following results were achieved during the execution of the tasks of the master's research. In the first chapter of the master's research, the essence of the concept of reengineering the provision of administrative services is revealed, the means and methods of involving innovative technologies to improve the main indicators of the institution's activity are determined. The key aspects of improving the work of employees with the involvement of system technological applications, which are foreseen by electronic government, have been determined. The second section is dedicated to the transformation of administrative services in the electronic version of receipt through the "Diya" platform, therefore, the most common services of the electronic regime are analyzed. The practical implementation of reengineering in the territorial division of the National Center for the Development of Lviv has been studied. To interpret the foreign experience of reengineering the provision of administrative services, the experience of the leading countries in the field of e-government, Estonia and Canada, is highlighted. In the third chapter, as a key element of the master's research, recommendations are presented regarding the use of innovativeness and technology of administrative services in the territorial division of the National Center for the Development of Lviv. Therefore, reengineering is a modern method of managing strategic changes in the system of providing administrative services in today's conditions, because it allows the formation of information and public infrastructures that ensure the development of the system of providing services by state organizations in an electronic format.uk8.232.00.01реінжинірингелектронне врядуванняелектронні послугиелектронний документообігнове державне управлінняцифровізаціяreengineeringelectronic governanceelectronic serviceselectronic document managementnew public administrationdigitalizationРеінжиніринг процесів надання послуг соціальною установою на прикладі територіального підрозділу центру надання адміністративних послуг м. ЛьвоваReengineering of service delivery processes by a social institution on the example of a territorial subdivision of the administrative service center in LvivStudents_diploma© Національний університет "Львівська політехніка", 2023© Андрійчук, Ірина Іванівна, 202372