Кричковська, А. М.Паращин, Ж. П.Швед, О. В.Губицька, І. І.Болібрух, Л. Д.Новіков, В. П.2015-06-052015-06-052014Застосування інформаційних технологій для стандартизації методології створення навчальної літератури / А. М. Кричковська, Ж. П. Паращин, О. В. Швед, І. І. Губицька, Л. Д. Болібрух, В. П. Новіков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 81–85. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27808Проаналізовано результати дослідження складності текстів роботи “Екологічна біотехнологія” авторів О. В. Швед, О. Б. Миколів, О. З. Комаровської-Порохнявець, В. П. Новікова за допомогою удосконаленої програми “Читанка”. Доведено доцільність визначення експериментального індексу читабельності з метою встановлення доступності текстів навчальних посібників та їх відповідності належному науково-методичному рівню. The results of the study of complexity texts of textbook “Environmental Biotechnology” (authors Shved O.V., Mykoliv O.B., Komarovska-Porohnyavets A.Z., Novikov V.P.) using the enhanced “Reader” are analysed. The expediency of experimental determination of index of readability to determine the availability of textbooks texts and their compliance with the appropriate methodological level is proved.uaрівень складностіпрограма “Читанка”індекси читабельностіспеціальна літератураякість національної освітиdifficulty levelsoftware “Reader”index of readabilityspecialist literaturethe quality of national educationЗастосування інформаційних технологій для стандартизації методології створення навчальної літературиApplication of information technology standardization for methodology creation education referencesArticle