Raiko, D. V.2015-07-172015-07-172014Raiko D. V. Development of strategic management of marketing activity of an industrial enterprise / D. V. Raiko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 287–292. – Bibliography: 3 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29521Здійснено обґрунтування й подальший розвиток: концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є розвиток системи “споживач–підприємство–партнер”; методологічного підходу до формування маркетингових стратегій підприємства, підґрунтям якого є: конкурентоспроможність підприємства, бізнесова привабливість його партнерів щодо співпраці з ним та готовність споживачів до споживання продукції. Набув подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення формування маркетингових стратегій підприємства з урахуванням конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості партнерів, готовності споживачів. Обґрунтовано доцільність створення на великих машинобудівних підприємствах департаменту маркетингу і запропoновано методичний підхід до оцінювання ефективності його діяльності загалом та його підрозділів і керівників. Теоретично обґрунтовано і запропоновано методичне забезпечення інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності, удосконалено стратегії її використання, розроблено методичні рекомендації щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами. The present article scientifically proves and suggests the concept of strategic management of development of marketing activity of an enterprise the core of which underlies the development of the “consumer–enterprise–partner” system as well as a methodological approach to formation of marketing strategies of an enterprise based on a competitive capacity of an enterprise, business attraction of its partners as to cooperation and willingness of consumers to consume its products. A system of methods has been provided to form marketing strategies of an enterprise based on the competitive capacity of an enterprise, business attraction of partners, and willingness of consumers. The relevance of creating a marketing department at large machine building enterprises has been proved appropriate; a methodological approach has been proposed to evaluate the efficiency of its activity as a whole and its divisions and managers. The methodological support of information interaction of an industrial enterprise in the process of marketing activity has been theoretically justified and proposed; the strategies of marketing activity have been improved; the methodical recommendations have been developed to form a budget of information interaction of an enterprise with partners and consumers.enсистема “споживач–підприємство–партнер”стратегічне управління розвиткоммаркетингова діяльність підприємствамаркетингові стратегіїконкурентоспроможність підприємствабізнесова привабливість партнерівготовність споживачівдепартамент маркетингуінформаційна взаємодія підприємства“consumer–enterprise–partner” systemstrategic management of developmentmarketing activity of an enterprisemarketing strategiescompetitive capacity of an enterprisebusiness attraction of partnerswillingness of consumersmarketing departmentinformation interaction of an enterpriseDevelopment of strategic management of marketing activity of an industrial enterpriseРозвиток стратегічного управління маркетинговою діяльністю промислового підприємстваArticle