Стернюк, О. Б.2010-02-192010-02-192009Стернюк О. Б. Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризи / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 400–406. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2506Проаналізовано тенденції розвитку вітчизняного автомобілебудування в «докризовий період». Визначені орієнтовні напрями формування асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в період фінансово-економічної кризи.Tendencies of development of domestic motor industry in “pre-crisis the period” are analysed. Reference directions of forming аssortment policy of the automakers in financial and economic crisis period are defined. Keywords: assortment policy, assortment structure, carmaker, a cars model class.uaасортиментна політикаструктура асортиментуавтомобілебудівне підприємствоклас моделей автомобілівassortment policystructure of assortmentmotor industry enterprisecars model classОсобливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризиArticle