Мина, ЖаннаГродзевич, НаталіяКоць, Марта2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Мина Ж. Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл / Жанна Мина, Наталія Гродзевич, Марта Коць // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 166–167. — (Документознавство та інформаційна діяльність у системі сучасних наукових досліджень).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58949The article is devoted to defining of the importance of the effectiveness of the use of advertising tools to promote cultural education and vocational guidance schoolspositioning of comprehensive in schools. The main types and methods of advertising are presented.166-167ukрекламаінформаціярекламне представленняінформаційне представленняпрофорієнтаціяосвітакультурно-освітня діяльністьвіртуальні спільнотиЕфективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкілConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Mina Zh. Efektyvnist zastosuvannia informatsiino-reklamnykh zasobiv dlia populiaryzatsii kulturno-osvitnoi ta proforiientatsiinoi diialnosti shkil / Zhanna Myna, Nataliia Hrodzevych, Marta Kots // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 166–167. — (Dokumentoznavstvo ta informatsiina diialnist u systemi suchasnykh naukovykh doslidzhen).