Федорів, МартаХимиця, Наталія2012-09-202012-09-202012Федорів М. Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами / Марта Федорів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 118–119. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14438The article aims at identifying the features and benefits of social networking for branding on the Internet, highlighting errors and develop ground rules for effective promotion.uaбрендбрендингпросуванняреклама в Інтернетсоціальні мережіПросування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої рекламиArticle