Ліманскі, А.2012-02-092012-02-092010Ліманскі А. Підстави вибору стратегії суспільної відповідальності підприємства / А. Ліманскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 353–359. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11451Розглянуто концепції суспільної відповідальності бізнесу, яка повинна спричинити створення тривалої конкурентної переваги підприємства на сучасному ринку, фундаментом якої є створення та постачання зумовлених цінностей однаковою мірою для власників (акціонерів), клієнтів підприємства і його інших партнерів – так званих інтересантів. Ця концепція є філософією ведення господарської діяльності, яка враховує формування прозорих співвідношень із усіма суб'єктами оточення, що прямо або опосередковано контактують з підприємством.The article elaborates on the concept of CSR (Corporate Social Responsibilities), which should lead to the creation of sustainable competitive advantage in today's market. The concept is based on the creation and delivery of specific values for both the owners (shareholders) and the company's clients and its other partners – the so-called stakeholders. The concept of social responsibility is the business philosophy of building a transparent relationship with all subjects remaining in the environment both directly and indirectly. Selection of a specific strategy for corporate social responsibility (passive, reactive, proactive or interactive) depends on the type of stakeholders of a company, the nature of their goals and expectations, and relationships that occur between the company and stakeholders, as well as the type of liability borne by the company in respect of particular groups of stakeholders.uaсуспільна відповідальність підприємстваінтересанти підприємствастратегії менеджменту співвідношеннями з інтересантамипідприємства в умовах зміни суспільного оточеннянормалізація і оцінка дій у межах суспільної відповідальностіsocial responsibility of enterprisesbusiness stakeholders, strategies for managing relations with stakeholdersbusiness strategies in terms of variability of social environmentstandardization and evaluation activities under the corporate social responsibilityПідстави вибору стратегії суспільної відповідальності підприємстваArticle