Шарчук, Т. В.2011-02-022011-02-022007Шарчук Т. В. Програма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісу / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 499–505. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7335Управління господарськими зв’язками – це порівняно нова і водночас стара сфера бізнесу, зміст якої полягає у встановленні ділових стосунків у логістичному ланцюзі і управління ними. В статті пропонуються конкретні заходи із впровадження програми партнерства у логістичному ланцюзі, розглядаються форми добровільних об’єднань, а також конкретні переваги учасників цієї програми. Management by economic communications – this there is a relatively new and old sphere of business, sense of which consists in to establishment of business relations in a logistic chain and management by them. In the article concrete measures on introduction of the program of partnership in a logistic chain are offered, the forms of voluntarily unions, and also concrete advantages of participants of this program are considered.uaПрограма партнерства в дистрибуції як чинник допродажного сервісуArticle