Олійник, Наталія2011-03-112011-03-112006Олійник Н. Нові засоби масової комунікації як чинник розвитку жіночого руху (українські жіночі організації в Інтернеті) / Наталія Олійник // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку : [збірник наукових праць] / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006. – Випуск 17. – С. 99–105. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7915Розглядаються проблеми освоєння новітніх засобів масової інформації жіночими організаціями України. Висвітлено значення Інтернету для становлення демократії та громадянського суспільства. Проаналізовано два аспекти присутності жіночих організацій в Інтернеті: пасивний, або об’єктний та активний, або суб’єктний. Охарактеризовано окремі веб-сайти українських жіночих організацій та партій. This article is dedicated to the problems conserning how the women organizations of Ukraine master the new means of mass media. The significance of Internet for the democratic society formation is presented. Two aspects of existing of women organizations in Internet are analysed, these are passive, objective and active, subjective. Particular web sites of the ukrainian women organizations and parties are characterized.uaНові засоби масової комунікації як чинник розвитку жіночого руху (українські жіночі організації в Інтернеті)Article