Kalan, S. A.Demidova, Y. E.Tikhiy, V. P.2020-07-202020-07-202019-10-182019-10-18Kalan S. A. «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region / S. A. Kalan, Y. E. Demidova, V. P. Tikhiy // Облік, аналіз і контроль в управлінні суб’єктами економіки : тези доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 18 жовтня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 150–152. — (Проблеми та перспективи використання інформаційних систем і технологій в обліку, аналізі та аудиті).978-966-941-329-1https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53003150-152en«Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson regionConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20193Kalan S. A. «Marketing mix» as a tool of competitiveness of the chumak company in kherson region / S. A. Kalan, Y. E. Demidova, V. P. Tikhiy // Oblik, analiz i kontrol v upravlinni subiektamy ekonomiky : tezy dopovidei V Mizhnarodnoi studentskoi naukovoi konferentsii, 18 zhovtnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 150–152. — (Problemy ta perspektyvy vykorystannia informatsiinykh system i tekhnolohii v obliku, analizi ta audyti).