Красуляк, М. М.2011-12-132011-12-132011Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації: сутність, види, переваги та недоліки / М. М. Красуляк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 195–199. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11174Розглянуто теоретичні основи масової індивідуалізації попиту, проаналізовано характеристики різних видів виробництва: масове, індивідуальне та масової індивідуалізації, описано стратегії масової індивідуалізації попиту, їх переваги та недоліки. The theoretical foundations of mass individualization of demand are explored the characteristics of different species are analyzed: mass, individual and mass customization, mass customization strategies of demand are described, their advantages and disadvantages.uaмасова індивідуалізаціямасове виробництвостратегії масової індивідуалізаціїmass customizationmass productionmass customization strategyСтратегія масової індивідуалізації: сутність, види, переваги та недолікиArticle