Sabadash, Ivanna2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Sabadash I. SMM as a Channel for Attracting Applicants to the Educational Institution / Ivanna Sabadash // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 146–147. — (Соціальні комунікації).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58421The methods of attracting applicants to higher education institutions through social media marketing was analyzed. Developed targeted advertising for a page on a social network. The scheme of creation of targeted advertising of the community on social networks is created.146-147entargetingadvertisingsocial networksSMMsocial communitypromotiontarget audienceSMM as a Channel for Attracting Applicants to the Educational InstitutionConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Sabadash I. SMM as a Channel for Attracting Applicants to the Educational Institution / Ivanna Sabadash // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 146–147. — (Sotsialni komunikatsii).