Вовк, НаталіяДемків, Христина2017-06-262017-06-262017Вовк Н. Рекламні засоби просування торгових марок ТзОВ «Фокстрот» в мережі Інтернет / Наталія Вовк, Христина Демків // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 79–80. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38321The article analyzes the main advantage main advantages of advertising their own brands of LLC "Foxtrot" on the social network Facebook author examines the SMM tools a means of popularizing household appliances and other equipment.uaрекламаторгова марка (ТМ)Social Media Marketingсоціальні мережіІнтернетрекламна кампаніяFacebookРекламні засоби просування торгових марок ТзОВ «Фокстрот» в мережі ІнтернетArticle