Окландер, М. А.2015-07-152015-07-152014Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу / М. А. Окландер // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 213. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29369uaСпецифічні відмінності цифрового маркетингуArticle