Новак, Лариса2010-12-282010-12-282009Новак Л. Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів / Лариса Новак // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 260–263. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6938This article is about the impact of advertising on the consciousness and subconscious of consumers affected by globalization and technology development. And also about it`s application and effect on consumers.uaAdvertisingmethodstechnologyimpactglobalizationmass mediainformationЗасоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачівArticle