Мороз, Л. А.2012-11-282012-11-282012Мороз Л. А. Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників / Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 154–159. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16029Досліджено динаміку і тенденції розвитку українського автомобільного ринку, проаналізовано конкурентні позиції автомобільних брендів, існуючі класифікації марок за різними ознаками. Запропоновано диференційований підхід до позиціонування автомобільних брендів під час формування комплексів маркетингових комунікацій, спрямованих на різні цільові аудиторії. This article examines the Ukrainian automobile market behaviour and trends, and provides a competitive position analysis for automobile brands and evaluation of current car makes by a variety of features. A differentiated approach is suggested for the positioning of car brands in forming marketing communication mixes aimed at different target groups.uaавтомобільний риноккласифікація легкових автомобілівкомплекс маркетингових комунікаційautomobile marketcar classificationmarketing communication mixТенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасниківTrends in the ukrainian automobile market evolution and marketing communication policy of its playersArticle