Герасимчук, В. Г.2012-09-282012-09-282011Герасимчук В. Г. Маркетингові аспекти в дослідженнях нобелівських лауереатів з економіки / В. Г. Герасимчук // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 р., присвяченої 45-річчю Інститутуту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 32-34.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14723uaМаркетингові аспекти в дослідженнях нобелівських лауереатів з економікиArticle