Гліненко, Л. К.Дайновський, Ю. А.2012-01-302012-01-302010Гліненко Л. К. Розв’язання конфліктних задач бізнесу прийомами “псевдозеленого” маркетингу / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 223–229. – Бібліографія: 19 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11406Розглянуто сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу та їх вплив на формування спеціальної категорії прийомів маркетингу – прийомів “псевдозеленого” маркетингу. Запропоновано класифікацію цих прийомів та досліджено можливості їх використання як інструментів розв’язання конфліктних задач бізнесу. Modern trends of the ecological marketing trends and their impact on generation the special class of marketing tricks – “pseudogreen” marketing tricks - are examined. Classification of these tricks is proposed and opportunities of applying them as a tool for solving the conflict problems of business are investigated.ua“зелений” маркетингприйом маркетингу“псевдозелений” маркетингконфліктна задачапротиріччя бізнесу“green” marketingmarketing trick“pseudogreen” marketingconflict problembusiness contradictionsРозв’язання конфліктних задач бізнесу прийомами “псевдозеленого” маркетингуArticle