Bondos, І.Lipowski, М.2014-11-102014-11-102014Bondos І. Reaction to the commodity trap –playing by the rules or changing the rules? / І. Bondos, М. Lipowski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 8–15. – Bibliography: 12 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25060Offer commoditization is increasingly common market phenomenon. The stronger competition in the market, the more difficult is to differentiate the product/service – as a result, price competition intensifies and price is the key buying criteria. The paper presents the essence of commodity trap and the three-stages process of escaping from the consequences of this phenomenon. Пропозиція стандартного товару є поширеним на ринку феноменом. Чим сильніша конкуренція на ринку, тим складніше диференціювати продукт/сервіс і, в результаті, посилюється цінова конкуренція, а ціна стає ключовим критерієм покупки товару. Розглянуто суть пастки стандартизованого товару та трьохетапний процес уникнення наслідків цього явища.encommodity trapcommoditizationprice competitioncompetitive advantageтоварна пасткастандартний товарцінова компетенціяконкурентна перевагаReaction to the commodity trap –playing by the rules or changing the rules?Реакція на пастку стандартного товару – грати за правилами чи змінити правилаArticle