Бобало, Олена2012-09-072012-09-072012Бобало О. Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу / Олена Бобало // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 20–21. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14131The article reviews the main factors that affect the marketing activities whichcould be run by the higher education institutions.uamarketingfactorsmarketing activityhigher education institutionsЧинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладуArticle