Леонова, С. В.Шевців, Л. Ю.2016-05-272016-05-272015Леонова С. В. Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження / С. В. Леонова, Л. Ю. Шевців // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2015. – № 833. – С. 153–159. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32910Проаналізовано основні аспекти впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Досліджено поняття “істотні питання” соціально-відповідального маркетингу та подано їх класифікацію. Ідентифіковано напрями реалізації соціально-відповідальних заходів у межах кожного елемента комплексу маркетингу для підприємства енергетичної галузі. The basic aspects of introducing the concept of socially responsible marketing to domestic enterprises. The concept “significant issues” socially responsible marketing and filed their classification. Identified areas of implementing socially responsible activities within each element of the marketing mix for the company's energy sector.uaсоціальна відповідальність маркетингусоціально-відповідальний бізнесістотні питаннястейкхолдерикомплекс маркетингуmarketing social responsibilitysocially responsible businesssignificant issuesstakeholdersmarketing mixСоціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадженняSocially responsible marketing: realities and prospects for implementationArticle