Комова, МаріяКанюка, Наталія2017-06-302017-06-302017Комова М. Фрейминг як технологія масового інформаційного впливу / Марія Комова, Наталія Канюка // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 297–298. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38425Frames are cognitive shortcuts that people use to help make sense of complex information. Frames help us to interpret the world around us and represent that world to others. Now, it is enough to change the frame on the subject to change the whole interpretation about it in the people’s minds.uaфреймфрейминграмкирефреймингфреймуванняФрейминг як технологія масового інформаційного впливуArticle