Mącik, R.Nalewajek, М.2014-11-132014-11-132014Mącik R. Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation / R. Mącik, M. Nalewajek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 108–116. – Bibliography: 13 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25130Paper presents analysis of selected correlates of smart shopping attitude among young consumers. Smart shopping has been characterized with identification of its sub-dimensions on the base of own survey data. Explanatory variables used to explain intensity of smart shopping attitude and behavior were gender, own income and set of consumer decision-making styles with second-order shopping orientations derived from them. Наведено аналіз вибраних особливостей настанови на розумний шопінг серед молодих споживачів. Розумний шопінг охарактеризований з ідентифікацією його часткових вимірів на основі даних власного дослідження. Для відображення інтенсивності настанови на розумний шопінг і поведінку враховувалися такі змінні, як власний дохід і набір стилів прийняття рішень споживачів та похідні від цього орієнтації під час здійснення покупок.ensmart shoppingpromotionsconsumer decision-making stylesyoung consumersрозумний шопінгмаркетингові комунікаціїстилі прийняття рішень споживачівмолоді споживачіSmart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigationРозумний шопінг як орієнтація споживачів та його вибіркова кореляція – емпіричне дослідженняArticle