Косар, Н. С.Дікун, О. А.Білик, І. І.2015-01-142015-01-142012Косар Н. С. Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії / Н. С. Косар, О. А. Дікун, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 179–183. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25838Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.uaBSCмаркетингова стратегіяпроцесний менеджментBSCmarketing strategyprocess managementГармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компаніїHarmonic interrelations of the balanced scorecard and markеting strategy of the companyArticle