Чухрай, Н. І.Млинко, І. Б.2014-02-172014-02-172013Чухрай Н. І. Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 233–241. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23573Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.uaмаркетингконтролінгконтролерорганізаційна структурапідприємствоуправлінняmarketingcontrollingcontrollerorganizational structureenterprisemanagementВизначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємстваDetermination of the place marketing controller in the organizational structure of the enterpriseArticle