Щербак, Сергій2018-03-132018-03-132017-11-212017-11-21Щербак С. Розробка освітніх сервісів на основі технологій Open Data / Сергій Щербак // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 176–179.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39758Досліджено прикладні аспекти розробки освітніх сервісів на основі концепції відкритих даних в умовах сучасної системи освіти та проведено порівняльний аналіз сучасних освітніх онлайн-платформ. Запропонована формальна модель освітніх сервісів для дистанційного навчання представлена як частина мікросервісної архітектури відкритого інформаційного простору та забезпечує динамічне додавання нових спеціалізованих підсистем без необхідності переробки правил освітньої онтології. Ця модель дозволяє розробку стратегії індивідуального навчання для студентів.We considered practical aspects of development educational services on based Open Data. The proposed formal model of educational services for E-Learning is presented as a part of the microservice architecture of the open information space and provides dynamic addition of the new specialized subsystem without the need for resetting rules of the educational ontology. This model allowed development of individual strategy of E-learning for students.176-179ukОсвітні сервісиOpen DataСемантичні технологіїІндивідуальне навчанняОнтологіїE-LearningEducational PlatformsEducational ServicesOpen DataSemantic TechnologiesIndividual LearningOntologiesE-LearningEducational PlatformsРозробка освітніх сервісів на основі технологій Open DataConference Abstract© Національний університет «Львівська політехніка», 2017© С.С. Щербак, 20174681.324Shcherbak S. Rozrobka osvitnikh servisiv na osnovi tekhnolohii Open Data, Serhii Shcherbak, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 176–179.