Решетілова, Т. Б.Ніколаєва, В. К.2015-01-142015-01-142012Решетілова Т. Б. Методологія прогнозування споживчої інноваційності / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 464–469. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25904На основі аналізу тенденцій поведінки споживачів встановлено, що сучасний споживач готовий вступати у комунікацію з підприємством на етапі створення інноваційного товару. Для визначення атрибутів інноваційних товарів досліджено композиційний та декомпозиційний підходи, проаналізовано їх особливості та обмеження у застосуванні. Обґрунтована доцільність поєднання обох підходів для визначення атрибутів інноваційного товару. Запропонована послі- довність використання декомпозиційного та композиційного підходів для визначення споживчих переваг інноваційного товару. Based on the trend analysis of consumer behavior it is found that the modern consumer is willing to engage in communication with the enterprise at the stage of creation the innovation products. The compositional and decompositional approaches for defining the innovation products attributes are explored, it’s characteristics and limitations are analyzed. The necessity of combining both approaches for defining the innovation products attributes is justified. The sequence of using the decompositional and compositional approaches for determining the customer preferences of consumer innovations is proposed.uaінноваційний товаратрибути товаруструктура споживчих перевагinnovation productproduct attributesthe structure of consumer preferencesМетодологія прогнозування споживчої інноваційностіThe methodology of prediction the consumer innovativenessArticle