Шлигін, М. О.Чернобай, Л. І.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Шлигін М. О. Методи формування рекламного бюджету підприємства / М. О. Шлигін, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 73–74. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5453273-74ukМетоди формування рекламного бюджету підприємстваConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Shlyhin M. O. Metody formuvannia reklamnoho biudzhetu pidpryiemstva / M. O. Shlyhin, L. I. Chernobai // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 73–74. — (Biznes-administruvannia i mizhnarodne pidpryiemnytstvo u sferakh: IT, enerhozberezhennia, mizhnarodnoho turyzmu ta vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti).