Мудра, Ірина2018-06-252018-06-252018-03-122018-03-12Мудра І. Застосування конкурсів і лотерей для просування своєї медіапродукції / Ірина Мудра // Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. — Львів, 2018. — Том 11. — С. 206–212.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42264Конкурси і лотереї спонукають актив-ніше аудиторію мас-медіа до певних дій. Коли тиражі падають, або потрібно за-охотити купувати певні видання, то редакції мас-медіа вдаються до розігра-шів та конкурсів серед своєї аудиторії. Редакції ЗМІ придумують різні цікаві конкурси для своєї аудиторії, які нага-дують ігри. Кілька з них розглянемо у цій статті.206-212ukконкурсилотереїмас-медіаЗМІмарке-тингЗастосування конкурсів і лотерей для просування своєї медіапродукціїArticle© ГО «Львівський аналітичний дім», 2018.© Західний науковий центр НАН України та МОН України, 2018.© Мудра Ірина7Mudra I. Zastosuvannia konkursiv i loterei dlia prosuvannia svoiei mediaproduktsii / Iryna Mudra // Psykholohichni vymiry kultury, ekonomiky, upravlinnia : naukovyi zhurnal. — Lviv, 2018. — Vol 11. — P. 206–212.