2018-11-152018-11-152002Дубодєлова A. B. Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах / A. B. Дубодєлова, О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 29–32. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43054Узагальнено теоретичні положення та визначені сфери застосування методів аналізу напрямів бізнесу промислового підприємства для обґрунтування планових рішень у сфері маркетингу. The theoretical positions and the spheres of application of the business directions analysis methods for a justification of plan solutions in marketing are defined.ukВиди маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствахArticle© Дубодєлова A. B., Стернюк О. Б., 200229–32339.138