Князик, Ю. М.Лебідь, Т. В.2012-05-162012-05-162011Князик Ю. М. Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств / Ю. М. Князик, Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 704 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 44–50. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12415Наведено рівні управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності продукції, торгової марки та підприємств загалом. Досліджено можливі конкурентні переваги. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для промислових підприємств. In the article the even managements of enterprise are resulted a competitiveness. The basic marketings factors of influence are considered on forming of competitiveness of products, trade mark and enterprises, on the whole. Competitive edges are investigational possible. Grounded importance of development of potential of competitiveness for industrial enterprises.uaконкурентоспроможністьконкурентна перевагапотенціал конкурентоспроможностімаркетингові чинникимаркетинг партнерських відносинcompetitivenesscompetitive edgepotential of competitivenessmarketings factorsmarketing of partner relationsВплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємствInfluence of marketing factors on formation of competitiveness of the industrial enterprisesArticle