Недбальська, Мар’янаМарковець, Олександр2012-09-212012-09-212012Недбальська М. Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії / Мар’яна Недбальська, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 98–99. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14534This article is devoted to study the influence of TV on the target audience. In particular, the theoretical approaches to study the phenomenon of the influence of television, the concept of efficiency of media exposure, the nature and specific channels and mechanisms for its effective impact.uaЗМІцільова аудиторіятелебаченнякоментування репортажівВплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторіїArticle