Хмелєцкі, M.2015-01-142015-01-142012Хмелєцкі M. Ключові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в Азії / M. Хмелєцкі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 544–548. – Bibliography: 27 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25892Декілька років тому концепція соціальної відповідальності бізнесу не була поширеною в більшості організацій в Азії. Часи змінилися, і нині соціальна відповідальність бізнесу з’явилася в більшості країнах регіону. Метою цієї статті – визначення основних стимулів для соціальної відповідальності бізнесу в Азії. Few years ago the concept of corporate social responsibility was not a household term in most organizations in Asia. Times are changing and now corporate social responsibility has appeared in most countries of the region. The aim of this article is to identify the main CSR drivers in Asia.enсоціальна відповідальність бізнесуАзіяcorporate social responsibilityAsiaКлючові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в АзіїKey drivers of CSR in ASIAArticle