Кубишина, Н. С.2016-10-062016-10-062007Кубишина Н. С. Маркетинг інноваційного продукту / Н. С. Кубишина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 475–479. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34135Викладено маркетинговий підхід до інноваційного продукту. Значне місце відводиться розробці концепції нових товарів та ризикам. На основі методів відбору ідей запропоновані інноваційні стратегії маркетингу з урахуванням комерційних невдач під час впровадження нових товарів на ринок. Marketing approach to development of innovation product is given. The essential place belongs the conception of new product and risks. The innovation strategy of marketing accounting commercial failures while launching product into market are developed based on the methods of choosing ideas.uaМаркетинг інноваційного продуктуArticle