Карівець, ІгорKarivets, Ihor2020-02-262020-02-262019-02-262019-02-26Карівець І. Огляд Міжнародної конференції «Філософські осяяння. Інспірації Львівсько-Варшавської школи» (Львів, 29-30 червня 2019 року) / Ігор Карівець // Humanitarian Vision. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — Vol 5. — No 2. — P. 43–44.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46071Автор огляду розглядає особливості першої міжнародної конференції «Філософські осяяння. Інспірації Львівсько-варшавської школи», організованої Львівським філософським товариством імені Казимира Твардовського, яка відбувалася у Центрі міської історії Центрально-Східної Європи. Ця подія не була суто науковою, бо її учасниками були члени Товариства, котрі обговорювали питання подальшого розвитку Товариства, його діяльності у науковій, освітній та перекладацькій сферах. Учасники конференції погодилися, що українське суспільство потерпає від нестачі критичного самоусвідомлення (вужче: критичного мислення). Відтак, було заплановано створити силами членів Товариства польсько-український підручник, в якому були б викладені у цікавій формі основи формування та характеристики критичного самоусвідомлення (критичного мислення). Доповіді, які виголошувалися на конференції, були різної тематики: від конструктивної онтології Хвістека до порівняльного аналізу поняття мислення Твардовського та поняття безоцінного усвідомлення Крішнамурті.In this survey the particularities of the first international conference «Philosophical Insights. Inspirations from Lviv- Warsaw School» organized by Lviv Philosophical Society named after Kasimir Twardowski are described and discussed. This event was not only pure scientific conference, but also some perspectives of Society’s activity in the scientific, educational and translation spheres were discussed by the members of Society. The members of Society who taken part in this conference were agreed that Ukrainian society suffers from the lack of critical awareness therefore it needs absolutely a new handbook on critical thinking and how to teach it the young people not only in secondary schools but also in universities, how to popularize it among students. The papers delivered in conference had a wide range of content: from Chwistek’s constructive ontology to the comparative analysis of Twardowski’s concept of thinking and its tasks and Krisnamurti’s concept of choiceless awareness. Such comparative analysis helps to develop intercultural philosophy, which is a prove that philosophical thinking doesn’t have any borders.43-44ukЛьвівсько-Варшавська школаЛьвівське філософське товариство імені Казимира Твардовськогокритичне мисленнярозвитокLviv-Warsaw SchoolKasimir Twardowski Lviv Philosophical Societycritical thinkingdevelopmentОгляд Міжнародної конференції «Філософські осяяння. Інспірації Львівсько-Варшавської школи» (Львів, 29-30 червня 2019 року)Survey of the international conference «Philosophical Insights. Inspirations from Lviv-Warsaw School» (Lviv, 29–30 June 2019)Article© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019© Карівець І., 20192Karivets I. Survey of the international conference «Philosophical Insights. Inspirations from Lviv-Warsaw School» (Lviv, 29–30 June 2019) / Ihor Karivets // Humanitarian Vision. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — Vol 5. — No 2. — P. 43–44.