Вовк, НаталіяРеут, ХристинаРудник, Марія2017-06-292017-06-292017Вовк Н. Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни» / Наталія Вовк, Христина Реут, Марія Рудник // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 179–180. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38367This article describes the service as the highest level of head-hunting recruitment and selection of staff, explores the use of this service as an effective tool in the conduct of "human war".uaхедхантингкадрова війнаканал збутурозподільча мережарекрутерипереманюваннязасоби просуванняХедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни»Article