Білущак, ТетянаСокол, Любов2017-06-262017-06-262017Білущак Т. Інформаційно-рекламне забезпечення популяризації Державного підприємства «Славське лісове господарство» / Тетяна Білущак, Любов Сокол // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 87–88. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38325This article contains programs for information and advertising in social networks. Using social networks for coverage of forestry activities is important and affects the formation of the reputation of the company.uaінформаційно-рекламне забезпеченнясоціальні мережіінформатизаціялісове господарствопопуляризаціяІнформаційно-рекламне забезпечення популяризації Державного підприємства «Славське лісове господарство»Article