Вовк, НаталіяГаргат, ОлегКеренович, Лілія2017-06-292017-06-292017Вовк Н. Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії / Наталія Вовк, Олег Гаргат, Лілія Керенович // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 181–182. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38368This article highlights the advantages and the technical characteristics of an informational kiosk as a new promotional tool in the promotional activities of companies, particularly in the company's activities «Freshpr», to establish effective communication with customers and consumers.uaFreshPrінформаційний кіоскновий продуктрекламна діяльністьтехнічні характеристикиклієнтиспоживачі«Народна аптека»pr-діяльністьІнформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компаніїArticle