Конюхова, Любов2012-09-262012-09-262012Конюхова Л. Сугестивні властивості означень у рекламному тексті / Любов Конюхова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 206–207. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14655The language of advertising texts is analyzed, the words of suggestive qualities are found out, the mechanism of their influence on consumer is explained.uasuggestionsuggestive qualitiespersonal pronounsreflexive pronounimperative mood verbsqualifierlanguage units with national-cultural componentСугестивні властивості означень у рекламному текстіArticle