Вознюк, ГеннадійВасилишин, Ігор2017-06-022017-06-022016Вознюк Г. Методичні засади роботи з електронними навчальними комплексами «Орфографічний практикум з української мови» та «Пунктуаційний практикум з української мови» / Геннадій Вознюк, Ігор Василишин // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 48–52. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38169Розглянуто методичні засади роботи з основними темами й тестовими завданнями різних рівнів складності з українського правопису на базі електронних правописних комплексів з орфографії «Орфографічний практикум» та пунктуації «Пунктуаційний практикум». Проаналізовано принципи побудови однорівневих та багаторівневих тестів, здатних забезпечити вивчення матеріалу, його повторення та закріплення, а також поточний і підсумковий контроль знань. Considered the basic principles of work with the main themes and tests of different difficulty levels with Ukrainian spelling, based on electronic systems of orthography and punctuation spelling course «Spelling Practice», «Punctuation Practice». Analyzed the principles of construction of single-level and multilevel tests that can provide study material, its repetition and consolidation, as well as current and final control of knowledge.uaметодика роботиелектронний навчальний комплексорфографічні нормипунктуаційні нормисистема оцінюваннямоделі багаторівневих тестівworking methodseducational and methodical complexmark systemspelling rulespunctuation rulesmulti-model testsМетодичні засади роботи з електронними навчальними комплексами «Орфографічний практикум з української мови» та «Пунктуаційний практикум з української мови»Article