Половинчак, Ю. M.2016-07-012016-07-012015Половинчак Ю. M. Особливості аналізу соціальних медіа як дискурсивного простору / Ю. M. Половинчак // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2015 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; [редакційна колегія: О. В. Шишка, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 11–14.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33646Стаття присвячена висвітленню специфіки аналізу дискурсу соціальних медіа та виявленню його основних характеристик. Запропоновано перелік маркерів – ключових показників для дослідження комунікації в мережі Інтернет. The article represents the actual problem of public media discourse and reveals its main features. Key indicators are offered for the exploration of communication on the Internet.uaсоціальні медіааналіз соціальних медіамаркериsocial mediasocial media analysismarkers (indicators)Особливості аналізу соціальних медіа як дискурсивного просторуThe analysis of social media features as a discursive spaceArticle